Eerste week - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Jantsje Seld - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Jantsje Seld - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg Jantsje

17 Februari 2015 | Verenigde Staten, Santa Cruz

De eerste week zit er alweer op! Het is hier vooral zonnig, rond de 20 graden.. savonds kouder. Het is wel wennen met verschillende maten, inches in plaats van centimeter,foot in plaats van meter, fahrenheit in plaats van Celsius.. Ik gebruik Nog steeds mijn convert app, anders snap ik niet wat er bedoeld wordt.. De laatste paar dagen vooral op het strand doorgebracht :) daarvoor 10 uur per dag gewerkt van dinsdag tot en met vrijdag.. morgen (dinsdag) begint het weer, 6 uur van bed, 7 uur in de auto. Ik word zelfs als ik niet hoef te werken vroeg wakker, rond 8 uur. De dagen daardoor best lang, vooral als je even niet weet wat je wil doen :p Ik heb al wel een lijst gemaakt met mogelijkheden om te doen als anderen geen plannen hebben. Een auto was hier handig geweest, je kunt dan net wat verder reizen. Fietsen huren kost 40 dollar per dag, maar er schijnt ook een tweedehands zaak te zijn (bike church) daar ben ik nog niet geweest.
Op dit moment deel ik mijn kamer met een jongen, de rest (1 meisje, 2 jongens) zit in Tahoe.
Het rooster van de internationalen is nog niet bekend verder, de Amerikanen weten wel al waar ze heen gaan (san Diego of ... iets anders)
Ik zie het wel
Wil je nou nog iets weten, stuur me een berichtje (hier of op Facebook)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantsje

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 3027

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 19 April 2015

American Conservation Experience

Landen bezocht: