plannen gewijzigd - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Jantsje Seld - WaarBenJij.nu plannen gewijzigd - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Jantsje Seld - WaarBenJij.nu

plannen gewijzigd

Blijf op de hoogte en volg Jantsje

21 Maart 2015 | Verenigde Staten, Napa

Het is weer blogtijd, heb nu wifi in de Starbucks
Alle plannen zijn gewijzigd na Sequoia project (waar we nog hebben gehiked en ik ben gevallen)
Terug in santa cruz kwamen we er smiddags achter dat het hele rooster alweer was omgegooid,
Daarom ben ik nu in Napa in plaats van vrije dagen in Tahoe. We verwijderen bramenstruiken van het terrein van Landtrust. Dit betekent maaien, knippen en wortels uit de grond rammen met een pick (wat is dat ook alweer in Nederlands? )
Hard werken dus.. donderdag ook gehiked naar beneden, en daar gewerkt. De hike naar boven was een hel en duurde 2 x zo lang als naar beneden (2.5 uur)
Het was heet, 25+ graden, amper schaduw, dunne lucht en erg Steil
Maar ik heb het gehaald :)
Het werk beneden was French broom plukken die midden tussen poison oak groeien
Iedereen was dus besmet, wat opnieuw een duik in het meer opleverde, erg koud
Dat doe ik nu bijna iedere dag
We hebben nu vrij en vanavond slapen we lekker in een hotel :D
Geen tent meer dus, en lekker uitslapen
Na 9 uur sochtends kun je je tent echt niet meer in, zo heet
Als we moeten werken is het 7 uur opstaan trouwens
Ik heb een erg leuke groep mensen om me heen, dat scheelt

Erg warrig verslag, maar ik typ het dan ook op mobiel en heb geen overzicht
Fotos komen op Facebook

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantsje

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 3014

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 19 April 2015

American Conservation Experience

Landen bezocht: