De Voorbereiding - Reisverslag uit Grouw, Nederland van Jantsje Seld - WaarBenJij.nu De Voorbereiding - Reisverslag uit Grouw, Nederland van Jantsje Seld - WaarBenJij.nu

De Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Jantsje

03 Februari 2015 | Nederland, Grouw

Nog maar een paar dagen en dan begint mijn reis al.. Het komt allemaal opeens heel erg dichtbij, wat zorgt voor gemengde gevoelens.. En voor veel chaos, wat moet ik nog regelen? wat heb ik al geregeld? wat moet ik nog kopen? hoe ga ik in vredesnaam alles meenemen? heb ik al doei gezegd tegen iedereen? enzovoort...
Maar zaterdag is het eindelijk zover, dan vlieg ik al naar San Francisco! Daar word ik opgehaald door mensen van ACE (American Conservation Experience) en rijden we naar Santa Cruz.

Mijn blogs komen er waarschijnlijk allemaal in het Nederlands, en misschien met Engelse vertaling eronder (als ik tijd te veel heb) :)

  • 03 Februari 2015 - 19:18

    Zwaantje Vandermeulen:

    Harstikke spannend .have fun, see lots, learn lots and enjoy. See you soon☺

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantsje

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 3018

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 19 April 2015

American Conservation Experience

Landen bezocht: